Wykorzystuję najwyższej jakości przenośny sprzęt, dzięki któremu zabiegi fizykalne mogą być wykonywane w twoim domu.
Fizykoterapia stanowi doskonałe uzupełnienie  rehabilitacji oraz stanowi samodzielny proces walki z bólem, stanem zapalnym, obrzękiem. Zamiast sięgnąć po tabletkę, wykorzystujemy lecznicze właściwości naturalnych bodźców fizycznych.

Elektroterapia

Jest metodą leczenia schorzeń narządu  ruchu  za pomocą prądów leczniczych, wytwarzanych przez specjalistyczne urządzenie medyczne. W elektroterapii wykorzystuję szeroką gamę prądów dobranych specjalnie pod schorzenie i dolegliwości bólowe pacjenta.

Główną zaletą tej metody leczenia jest łagodzenie bólu, stymulowanie powrotu funkcji organizmu ograniczonych unieruchomieniem bądź zmianami chorobowymi, oraz przyspieszenie wchłaniania obrzęków.

Laseroterapia

To dział Fizykoterapii wykorzystujący światło laserowe do biostymulacji. Jego lecznicze działanie polega na dostarczeniu komórkom i tkankom dodatkowej porcji energii stymulującej naturalne procesy regeneracyjne organizmu.

Biostymulacja laserowa wykazuje najlepsze działanie w bólach korzeniowych, chorobie zwyrodnieniowej stawów, zespołach bólowych kręgosłupa, przykurczach mięśni ale również jako wspomaganie leczenia trudno gojących się ran, blizn, odleżyn.

Ultradźwięki

Terapia ultradźwiękami stymuluje korzystne procesy w naszym organizmie, poprawia miejscowe mikrokrążenie, zwiększa dotlenienie komórek, działa przeciwbólowo, przyspiesza gojenie ran i oczyszcza skórę ze zbędnych produktów przemiany materii.

Zastosowanie fali ultradźwiękowej pozwala także na przezskórne wprowadzenie do organizmu różnych leków i preparatów (sonoforeza).
Zabiegi z wykorzystaniem ultradźwięków stosowane są również w kosmetyce skóry oraz w walce z cellulitem i tkanką tłuszczową.

Terapia skojarzona

nazywana terapią kombinowaną, to zabieg medycyny fizykalnej przy jednoczesnym użyciu ultradźwięków i elektroterapii.

Spotęgowanie dwóch bodźców działających na tkanki często daje skuteczniejszy efekt niż w przypadku pojedynczych zabiegów.